tisdag 20 januari 2015

Nytt år och nya trevligheter

Nya naglar och ett brev från Tornedalsgillet.

Jag fick nya naglar, igen. De slipades ner, gjordes om och gjordes rätt. Nöjd nu och det var precis så här jag försökte förklara att jag ville ha dem. 

Våren 2015. Scouterna planerar hajker. Lillen och jag ska bada babysim. Tornedalsgillet (som vi råkade bli medlemmar i) har fullspäckat schema av trevligheter i vår. Och jag ska väl snart börja häva mig till gymmet. Kanske börja rida igen eller varför inte börja dansa tango?

Älskar nytt...  Januari och måndagar och sånt. Det inger hopp. Börjar vänja mig med det ständiga gruset i ögonen som uppstår efter sömnlöshet. Försöker ignorera det. Somna om igen och vakna på nytt. 

Här hemma haglar det kärleksbomber så vad gör väl då lite grus. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar