måndag 26 januari 2015

Nu är det kokta fläsket stekt eller hur man nu säger



Denna underbara lilla människa.. det gör ibland ont att titta på honom. Det är väl så kärlek känns? Snöstorm därute och wakeup-lampan får agera lådsas-sol. Igår fångade vi den riktiga men idag går vi inte ut. 

När han sover försöker jag sova eller vila, och inte gå runt och vara effektiv. Ibland lyckas jag och ibland inte. 

Det är inte så smidigt att ta sig till gymmet eller på powerwalkar. Och visst är det skönare att trycka bullar och kinapuffar, gömma sig under filtar och mysa. Ligga raklång på kvällarna och se film. Jag har inte stressat, 20 kilo upp under graviditeten och jag har inte brytt mig. Då jag gillar att prova nya saker har jag nästan njutit av att vara fet för omväxlings skull :). Men bara nästan.  


Innerst inne saknar jag mina jeans. Nu är det helt enkelt dags att ta itu med fläsket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar