måndag 3 november 2014

Tråkigt är det nya svarta


Jag håller med dig Andy! Jag uppskattar också "tråkiga" saker som Plus, Gokväll, mazariner och ren vaniljglass och idag har jag haft en rätt boring dag. Fast på ett bra sätt. Jag har vikt lite tvätt. Ätit köttsoppa och vädrat två plagg. 
Varit på synundersökning. Inte särskilt glamouröst det heller. Jag fick veta att jag inte har ändrat synfel och att inget spännande har hänt på 7 år. Jag ser ut exakt likadant. 


De gamla asen. För tråkiga, sneda och vinda till och med för mig. 



Det är verkligen dags att köpa nya Köra-bil-och-vandra-i-fjällen-glasögon och dessa 
ska jag beställa med grått solglas längre fram. 



Dessa enkla Titta-på-TV-och-bio-glasögon är beställda! 


Avslutningsvis ett viktigt men astrist ärende, jag hängde på Försäkringskassan i säkert 1 timme. Försäkringsgubben och jag diskuterade blanketter och olika regler. 

Nu till middag min favoritpizza; Pernilla special.
Vesuvio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar