tisdag 25 februari 2014

Dagens olika roller

Kriminaltekniker
Legat under en filt i Tians säng och löst ett trippelmord tillsammans med Hammarbypolisen.

Sportig och i farten
Men först som sagt cyklat omkring, tränat och varit på ett möte. 

Huslig kriminaltekniker
Tvättat två maskiner och mellan dem jobbat på mordgåtan igen. 


Frisör
Och plötsligt blev jag frisör mitt iallt! 
Jag fick leka "Görommig" och klippa, slinga och stylat Linda tills hon blev som ny :)

Mamma
Levererade ett par slalompjäxor till min älskade Tian.

Kriminaltekniker
.. och nu ska jag varva ner och förhoppningsvis sätta dit den djävul som mördade stackars Kate och hennes två små barn...:(

Matvrak
Men först kvällsfika. Man blir
hungrig (men glömmer lätt att äta) sådana här dagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar