fredag 13 april 2012

Unstoppable Virgo

Det ultimata badskummet
Ultimat läderbalsam

Ultimat läppstift

En jungfru kan söka ihjäl sig efter det ultimata
Jag vill ha ett par ultimata jeans med hög midja. Hade ett par förut men gav bort dem.
Letat på en massa internationella sidor utan resultat. Tips någon? 


Idag har jag sökt ihjäl mig och letat den ultimata presenten till en 9 åring men i stället hittat ett ultimat läderbalsam och det ultimata läppstiftet.


Sen söker jag ju en ny bil. Men där är kraven lite mindre, ungefär som en vädur som jobbar på Ryan Air: - Nog blir den bra! Spanat in en röd som är skattad och besiktad och innehar stereo och finns den kvar så köper jag den.


Men jeansen.... ???!


Jungfrun eftersträvar renhet, både till kropp och själ. Ett välstädat hem med bra förvaringsmöjligheter är viktigt för Jungfruns välbefinnande. God framförhållning är naturligt för denna praktiska karaktär. Inga detaljer lämnas åt slumpen. Jungfrun är noggrann och flitig och har sinne för detaljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar