onsdag 18 april 2012

Just nu. Mitt liv! Vad gör jag egentligen i snöstormen?

Jo jag sitter och försöker uttala ordet Cyklokapron. Det är jättesvårt. Cyklokapron är ett läkemedel som minskar blödningar.

Annars flyter det på. Anmält mig till dressyrkurs i slutet av denna månad. Eftersom ridläraren sist gav mig beröm för "fin galopp" tänkte jag att ridning kanske ändå passar mig bättre än tex golf, som är en hemsk sport. Se på Ronald Reagan och Queen Elizabeth, de har fattat att ridning är snobbsporten nr 1.

Jakten på den billigaste bilen i stan fortsätter. Jag sket i Ronny. Men Roger har dock tappat registreringsbeviset på bilen jag ska köpa, så jag får vackert köra omkring i min feta Märsztcha.


På den här bilden kan man se ett urtypiskt exempel på manliga och kvinnliga behov. Kvinnan njuter av en tiramisu till efterätt, sitter med benen i kors, ler och äter försiktigt med liten sked. Mannen föredrar en rejäl kluns med möglig ost till efterätt, som han brutalskär med kniv.
 
Och för övrigt är chokladefterätter ett jättebra sätt att behålla en kvinna på.

Sen har jag knappt varit hemma sedan barnkalaset.
Idag tänkte jag ta och kolla upp det hela.
Det står faktiskt en platt-TV där mitt i allt...


En låt blev klar. Skriven med stor medkänsla.
Den är till en vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar