måndag 4 juli 2011

Lemmy i Motorhead, kom in och ät


Från början var det nästan tänkt att vår dotter skulle döpas till
"Lemmy" i förnamn och "i Motorhead" i andra namn. Men vi ändrade oss.


Om jag var tvungen att byta kön skulle jag vilja vara en manlig levande hårdrockslegend.
Röka, fucka, stå bredbent med tunga kedjor hängande i skinnbrallan och vråla FIGHER!.
Kn*lla, alltså knalla runt och festa och ha kul.
Såg The big 4 igår och man kunde riktigt känna överdoseringen av testosteronhalten i luften.

Men jag menar, ska jag lika vara man vill jag ju gå All the way..


Och jag har redan valt ut vem jag skulle vara,
Tom Araya i Slayer för han har så fint hår och verkar så tokrolig.


Men nu är jag tjej som gillar chokladpraliner och hästar och sånt,
och som bor i en tjejlägenhet med 2 små kaniner och en rosa kärlekshörna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar