måndag 11 juli 2011

SLOW LY GO ING DOWN



Vet ni hur man ser skillnad på en vanlig buffel och en vattenbuffel?
Svar: Vattenbuffeln befinner sig i vatten.

Ibland är svaren enklare än man tror. Denna gåta kom vi på under lätt bakfylla när vi väntade på att pizzorna skulle bli klara på Miss mac. Ett Tunaskämt alltså. På Tuna dricker man 7:3or, vilket inte är att rekommendera strax innan läggdax. Då kan lätt små rosa prinsesstält välta och tejprullar försvinna. Tuna har en underskattad badstrand med härlig botten men pizzerian öppnar för sent!


För sommarens Oboy

Efter en helg av solsken och blandade småhoppande djur släpper jag taget.
Ställer mig i vattnet som en vattenbuffel ska göra.

Sen när blev jag djurskötare på heltid? Idag ska det större djuret få motion.
SEN ska jag vila min kropp. Och jag MÅSTE äta 2 plusmenyer på MCD i veckan för att få nya glas.
Och ny energi.


Tar liten bloggsemester också för nu börjar nedräkningen till den riktiga och jag måste
SLOW.. DOWN.. slow... ly... till...Im...so..so.....relaxed...doing...noth...ing
...no....more...remisser.....AN27....caput....over and out vi får höras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar