onsdag 4 maj 2011

Ett nytt blogginlägg

Jag hade egentligen inte planerat att blogga
men eftersom att L ligger inne och ett nytt inlägg är hennes önskan,
så kommer här ett.


Här kommer det.

Jag planerar att lägga upp bilder från helgens "stugan i skogen-tripp"
men bilderna är tyvärr på en annan dator.


Jag planerar att skifta till vinterdäck
men då jag snart ska åka jättehögt upp till fjällen, nästan i Norge,
så kan jag inte göra det eftersom det är jättehalkigt där uppe.



Jag planerade att städa och rensa hemma
och det har jag gjort.

Jag planerade att rida idag men åker till Inpuls i stället
det känns enklare och renare.


Jag planerar att blondera mig men har jag inte vågat
eftersom Linda sa att jag kommer att bli blond då.


Jag planerar hela tiden att köpa ett kallblod typ en sån här
men hittar inte den där luckan, eller de där 28 000 kronorna
eller de där 4000 kronorna i månaden.

Jag planerar att L ska bli frisk och komma hem snart.

Och här tar planerna slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar