onsdag 1 september 2010

Things on my mind


Im in the corner watching you kiss her oooooooo
Så långt är jag med.
Men hur går versen till Dancing on my own med Robyn egentligen?

Undrar om Linda ställer upp på förfrågan
att klä ut sig till Kid Rock i helgen?
Hatt, solglasögon, motorcykel, pälsväst och en tuff attityd.
Kan väl inte vara så svårt.
Hon får dessutom dricka hur många öl hon vill innan hon går upp på schenen,
och sjunger Picture.

Hur länge klarar sig man sig utan ett gymkort?
Gymet i källaren på jobbet är utblåst på obestämd tid enligt Bror.
Örnäsgymet känns suspekt.
Till Tränings-DVD-människa må jag icke sjunka.
Jag är förpassad till ridning, skottkärredragning och lyft med för stort barn.

Skor.
Skor, skor, skor skoooooor.
Jag har inga alls över huvudtaget.
Somliga går med trasiga och jag helt utan.
Vill ha, vill ha!

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det är kära kusin. Jag har inte heller några skor alls!! Jag lovar!!!! Ööö.. Alltså i alla fall inga man vill ha nu, för nu vill jag bara ha nytt nytt nytt! : )

    Kan det här med skoshopping gå i släkten? Känner så igen frasen " Jag har inga skor alls!!" haha : )

    Kram Zara

    SvaraRadera