torsdag 9 januari 2020

Årets första riktiga inlägg



Då kickar vi igång denna lätt uråldriga informationsformen en helt vanlig blogg. Tänkte att jag ska återuppta den detta år pga saknat den. Jag har saknat att skriva av mig. Saknat att pillra i denna omoderna stabila blogger-portalen.


Vi kan väl börja med att recensera årets Farmen, något jag ivrigt väntat på i ett helt år. När klockan tickade ner på nyårsafton så kunde jag inte låta bli att sända en ivrig och kärleksfull tanke till Paolo, Vincent och den 5 januari.


Årets deltagare är tråkiga. De verkar vara fullt fungerande människor med till synes vardagliga jobb och stabilt sinne. Ingen som sticker ut. Ingen röksugen tant och ingen sur bygg-gubbe. Ingen som går och sover mitt på dagen och ingen som kastar gröt på någon. Jag är än så länge besviken.


Serier jag INTE är besviken på är:
Breaking bad.
Derek.
The Good Place.


Sen kan vi övergå till mitt nyårslöfte.
Jag ska bara handla begagnat detta år. (Allt utom typ underkläder)
Det känns som en rolig utmaning + ska bli intressant att se hur mycket pengar jag sparar. Tjänar.


Lev och må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar