fredag 23 februari 2018

Morsan på Snapchat


Här blev det fel. Jag menade inte att stå och skratta brevid en stor heffaklump.

Jag försöker verkligen hänga med i Snapchat. Jag har till och med skapat en bitcoin-gubbe (eller vad det heter), se ovan. Min bitcoingubbe har lite relaxed outfit med uppsatt hår och en bandana. Jag försöker verkligen svara korrekt på chattar och sånt, men ganska ofta blir det fel (se bild ovan).


Jag har också så kallad Snapchat-fobi. "Hur vet jag att den inte filmar mig och sänder live till alla mina följare, så fort jag startar appen?",  och "Hur kommer jag ur här?" är frågor som jag brukar ställa.
"- Följer Snapchat med mig in på toaletten?"

Men det som är kul med Snapchat är de roliga filtren och seriefigursbilderna som illustrerar bättre än en vanlig emoji. Men det bästa är att när behöver jag få direktkontakt med en tonåring, så vet jag vilken app jag ska trycka på.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar