tisdag 9 januari 2018

Nu tar vi nya tag!



Som jag har saknat att skriva. Spåra ur. Berätta min sanning, även om det handlar om banala saker ibland. Det är lätt hänt att bloggandet som konstform drunknar i havet av snabba uppdateringar på Instagram, Twitter och incheckningar på Facebook. Google+ har jag ännu inte förstått vad det är.


Jag vill att bloggandet som uttrycksform ska hållas levande. I en blogg får man skriva hyfsat ostört. Utan att räkna likes. Utan att veta vem som läser.


Jag gillar enkla, lätt tråkiga saker. Därför har jag ändrat tillbaka till det här stabila tråk-temat "standard", där alla blogginlägg går att läsa utan närmare knapptryckningar "läs mer". Lika enkelt som köttsoppa och vaniljglass!


Det har hänt en hel del kul både med konsten och musiken. Berättar mer sen!
Vi ses i ett hederligt gammalt blogginlägg med standardtema!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar