torsdag 4 juli 2013

Citrondoft & den där härliga spanska känslan

Trots lite sömnbrist så är jag hoppfull om livet. Idag putsades fönstrerna på jobbet av en massa Energiska killar i blå tröjor och hörlurar. De där Energiska killarna i blå tröjor och hörlurar hade jag gärna sett svepa över min lägenhet, som behöver en rejäl sommarstädning med citrondoft.

MEn jag har ett nytt mjukmedel i kläderna, så summa summaro så luktar det väldigt sommarfräscht här inne.


Det får mig att drömma iväg till citronträd och palmer. Jag längtar så jag dör till semestern. Den här bilden är från typ 1802. Precis där var jag i mitt rätta element. Avslappnad. Levde ett tvärenkelt campingliv i kära Spanien. Jag vet, jag var lite tunn men det var för att vi levde så förbannat nyttigt. Gymkort, beachvolleyboll, promenader och en massa frukt.


Snart är vi kanske där igen... vill att Lill-Tian få se det där underbara landet
som jag berättat så mycket om.

Förutom det händer andra roliga saker. Nya tavlor har fixas i ordning och ska visas upp.
Nya hästar ska testridas. Jag har nämligen blivit kär i en mycket vacker springare,
synd att det ska vara så ofattbart dyrt. Jag vill ju helst ha en sån här, en spansk PRE.
Tänk vilka underbara tavlor vi skulle kunna skapa tillsammans. En ren investering.



Se så vacker. (Den här är lånad från google, men den ser ut typ så här)
Trisslotter? Bankrån? Stenrika donatorer, se hit så får ni mitt kontonummer
venga venga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar