fredag 9 november 2012

Jag skiter i busschaufförerna just nu

Jag hade egentligen tänkt blogga om busschaufförer,
om att de flesta busschaufförer faktiskt är trevliga. Jag borde veta vid det här laget.

Men det tar jag en annan gång för jag kom som av mig.
Dels för att jag hörde mitt namn på radion. Blir lika paff och förlägen varje gång.
Och dels över att de ringde från radion, som vill att jag ska vara veckans färsking nästa vecka.

Och sen blev jag så varm och glad över
detta
Min första recension.

Vi tar det här med busschaufförer en annan gång.

Ikväll ev. japansk massage och sen härligt vänskapligt umgänge.
Kan det bli bättre tänker jag.

Tacksam.

3 kommentarer:

  1. Instämmer till fullo med den fina recensionen! Skivan är underbar! Var och spanade efter er med lösnäsa utanför Toscana men ni måste nog ha gömt er.
    Ser fram emot inlägget om busschaufförer och vill ex veta vad dom har i månadslön och om dom brukar dagdrömma när dom kör och i så fall om vad?
    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Skivan är helt underbar, jag är käääär! Den bara växer och växer med varje lyssning och nu är jag så fast att jag inte vill byta skiva, trots att den har snurrat i butiken sedan du gick i fredags förmiddag..
    : )
    Har du ingen fler, outgiven skiva i dina gömmor - jag vill ha mer!!
    Kramkram
    Åsa

    SvaraRadera