söndag 18 november 2012

Leif överanalyserar bilden


Om vi kollar på den här bilden va. Det första man kan fråga sig är varför man möblerat om helt plötsligt. Det andra man slås över är TV:ns placering, vilken är mycket ologiskt då den befinner sig bakom soffan på något underligt sätt. TV:n är också lite väl liten för att verka trovärdig i dessa tider.

Om vi går vidare så ligger det 2 helt nya läppglans på bordet, ser ut som märket Kicks i mina ögon, vilket kan vara ett tecken på allt möjligt. Orgeln känns lite "ditslängd" och är egentligen alldeles för stor för en sådan liten lägenhet. Sist men inte minst så om vi tittar på soffan igen, så har någon till synes slängt dit filtar från Indien, som ligger huller om buller. Man kan också fråga sig varför CD-spindeln står på blombänken.

Sånt här har man ju läst om och jag har mina funderingar, men jag säger ingenting så har jag ingenting sagt va.

1 kommentar:

  1. Alltså ser du att det är en hund i soffan?? den ligger med frambenen utanför och bakbenen snett. Läskigt likt! Vad betyder det? Alltså kläderna är formad till en hund.

    kraaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera