måndag 4 april 2011

Rastlös

Jag älskar min bil. Igår bodde vi i den. Det började med en rätt onödig tur till Dollarstore & tillbaka. Sen iväg och tanka för att kunna hämta upp blandat strandsatt folk från Tuna som vi körde lite hit och dit medan vi lyssnade på Bamse. Sen på kvällen laddade batteriet ur för att nån lämnat lampan på. Så jag tvingade ut Elivia i nattsärk + overall ut på en bilfärd i mörkret för laddning. Runt runt. Jag hade kunnat köra så hela natten. Som radiostyrd. Det var en sån dag. Det finns inget bättre än meningslösa bilturer. Och äntligen har sjukgymnastikens våg börjat visa rätt. Den har nämligen visat helt fel i månader. Men bloggens "bytarad-funktion" har slutat funka som ni kanske märker. Men jag bryr mig inte. Allt går runt runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar