lördag 16 april 2011

En vanlig lördag

Jag gillar egentligen inte att vara hemma när jag är ledig. Jag blir rastlös.
Igår var det dock trevligt då vi anordnat 8 årsfest. Det kom och gick cirka 32 personer. (!)

I stället för att ta sovmorgon i morse satt jag Linda & Elivia klockan 8 (först) på läktaren för att nörda in på dressyrtävling. Vi fikade världens godaste frukost & njöt av de tjusiga ekipagen.
Elivia lekte med hundar och hästar ute i hagarna.
Sånt får man inte hemma i vardagsrummet.

Jag siktar in mig på att bli skitduktig på dressyr snart och tävla min allra första tävling till hösten. Kanske. Jag är perfektionist och vill öva på programmet flera år innan.

Nu är vi hemma. Blogg. Tvätt. Tårtor. Presentpapper. Presenter. Plasttallrikar.
Blogg. Nattarbete.

Jag vill ta in på hotell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar