tisdag 11 september 2018

Vad händer?

Föräldramöte på tonåringens skola och ingen barnvakt. Då krävs det lite mutningstekniker. Tex middag på Berviksgrillen. Ja, ta med dig leksaker du... titta en
lekpark! Ändå fick vi smyga ut från mötet efter 45 minuter pga spring i benen och gnäll i rösten. Verkligheten.
Jag ska ju måla hästar till utställningen 22/9 (mer info kommer). Men jag kunde inte låta bli att slänga ihop en "Queen" mellan djuren. Att måla ansikten har blivit ett behov. Denna heter BELOVED och jag småduttar på den så fort jag får en liten lucka.

Kort om valet
Jag börjar fundera om valet är regisserat av samma person som skapar Melodifestivalen och Idol. Lika utdraget. Mystiskt att utlandsrösterna inte räknas i tid. Mystiskt att servrar går sönder mitt under rösträkningen. Mystiskt att distrikt "råkar säga fel pga att de var trötta". Det finns ju energidrycker!

Konstigt val. Men jag är i alla fall mycket nöjd över mitt.


Min bloggstatistik. Är det inte konstigt att Blogger är bättre på att räkna än självaste Valmyndigheten? Vad säger ni i landet Okänd region?


Denna vecka fylld med blandade aktiviteter, både plikter och trevligheter.
Längtar till helg. Och semester.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar