onsdag 18 april 2018

Vad händer i livet och vem gillar vad?



Ridning på tredje gången i den nya gruppen. Svårt men kul. Tisdagar är min nya oas-dag. Då är det jag och Spirit. Funderar på att köpa nya tyglar. Jag låtsas nämligen att han är min.

Musik: Idag har syrran och jag ett roligt möte, sen ska vi till Oasen (replokalen) och strukturera upp våra pärmar och sladdar, som är i total kaos. Vi måste också gå på röda korset och köpa kaffekoppar samt fixa notställ.

Sister Blue nu är ett fullt band! Jag vet inte om jag har berättat att vi nu hittat ett härligt gäng i form av trummis, basist och gitarrist =) De är jätteduktiga och allt musikaliskt känns så mycket roligare nu. Bilder på killarna och mer information om planerade spelningar kommer. Prio ett är att sätta ihop en repertoar och "spela ihop oss" så att vi blir tightare än Jane Fonda.


Apropå Jane Fonda. Jag har slaviskt börjat följa en ny serie, Frankie & Grace, tips från Linda. Linda och jag har exakt samma smak på allt. Förtom när det gäller män och glass.



Är det jag eller Linda som föredrar Anders Bagge
och avancerad glass med oidentifierbara överaskningar?

Är det Linda eller jag som trånar efter Jason Momoa
 och enkel vaniljglass med kolasås?
Gissa gärna. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar