söndag 30 oktober 2016

Tofflat omkring


Legat under isen i några veckor. I en bubbla. Först semester och sen kom influensan och tog en vecka av mitt liv. Försöker kravla mig upp nu. Här kommer en uppdatering.




Tofflat omkring i nya sköna prylar. Shoppat mysdress och solglasögon.
Och så en stel bild på mig när jag kör traktor och lastar grejer på Annas gård. Jag har roligare än man kan tro! Så himla härligt med kroppsarbete och tjejsnack samtidigt. Och fika. Och skrota omkring med hästarna i hagen. Det här var precis innan helvetesinfluensan bröt ut och jag blev sängliggande i en vecka.
Uppföljningen av YELLOW QUEEN heter AGUA QUEEN.
Så här såg den ut som skiss, snart klar...



Nya tavlan "DUST" under målning. Att måla utan färger är svårt men kul.
Snart klar...

 
Nya ridbyxor med spetsdetaljer. För fina för att rida i.
Och så tofflorna jag fick i present.
För övrigt, ikväll orkade jag rida igen! Det blev ett pass utan stigbyglar...
ni som vet ni vet. Ligger lågt och sitter på mjuka underlag några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar