tisdag 29 januari 2019

Nytt år. Ut med det gamla och in med det nya!

Okej. Hej! Vi kickar igång det nya året med ny design på bloggen, nytt inlägg + en helrenovering av min garderob!


Fakta om min garderob
Min garderob är hemsk. Den är mörk, dyster och jätteorenoverad med mörka obehandlade träplankor samt att den är väldigt opraktiskt. Man kan beskriva den som en mörk grotta med dålig planlösning. När jag flyttade in tryckte jag i ren panik in en byrå ett av grott-hörnen till vänster. Sikten är obefintlig när man ska leta underkläder. Det är dags för byrån att komma ut ur garderoben! Mina kära skor står ovärdigt och trängs med tvättsäcken.



Framtidens garderob
Min vision är en ljus och fräsh garderob med rosa heltäckningsmatta, fina vita hyllor och guldetaljer. Tänk dig att du går in i en exklusiv inredningsbutik i Stockholm där endast kunder som Carolina Gynning, Carola och kungafamiljen handlar*.

Åtgärder
  • Kasta ut allt innehåll.
  • Måla allting vitt.
  • Lägga in en hemmagjord "heltäckningsmatta".
  • Borra fast vita blandade hyllor.
  • Köpa en glamourös helkroppsspegel.
  • Köpa en hederlig byrå som inte står i garderoben.
  • Med mera.
Följ den rätt så spännande garderobsresan här..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar