torsdag 23 augusti 2018

Nu kickar vi igång den här bloggen med kaffegodis!

 
Vi bara måste börja med kaffegodis. Mitt lager börjar sina och jag behöver mer!
Intas helst med 1-3 koppar kaffe.

Den här sommaren har som sagt mest innehållit bad, glass och barnaktiviteter i blandade stugmiljöer. Dock väldigt lite sömn då mina barn har en tendens att gå "omlott". En är uppe och prasslar sent och den andre kliver upp i ottan. Den sista helgen maxade jag dock egentid. Jag drog på middag, tog en helkväll på Western Farm med övernattning, drog till Kalix. Levde loppan i några dagar.

Nu är vi alla tillbaka till verkligheten och det känns skönt.
Skola, jobb, ridskola och dans.
Rutiner.


Det blev lite målning i sommar. Här är "Guided by Life", som nu har skickats till Stockholm.
 Mitt porträtt "Björn" är snart klart.

Det blir föresten eventuellt en utställning i höst! =)  Mer information kommer.
Måste det inhandlas dukar. Och kaffegodis.
Må gott! /p
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar