måndag 4 september 2017

Omöjliga saker att utföra. 1. Se HBO.

Jag vill ha HBO! Jag vill fortsätta se The Affairs säsonger 3 och 4 och jag vill se Sex and the City från början. Att se HBO visar sig vara lika svårt som att skaffa e-legitimation på datorn. Lika svårt som att förstå sig på Telias tjänster. Lika svårt som att förstå om Nordkorea menar allvar eller inte. Lika svårt som att förstå hur Anna Book tänkte när hon klistrade fast alldeles för stora och övervita löständer på sina vanliga tänder.




Mina tillgångar:
1. En jättegammal Mac-dator med lika gammalt operativsystem och surfprogram. Den förstår ingenting. Den kan bara göra musik och filmer och inget annat. Inte ens öppna mail. (OBS! Borträknad som tillgång). 
2. En Äppel-TV-box kopplat till TV:n. Den är av något äldre version, dock utan HBO.
3. Ett gammalt Itunes-konto som jag inte minns lösenordet till.


Finns det någon smart expert som kan förvandla dessa tillgångar till full access till HBO?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar