onsdag 4 juni 2014

Anmärkningsvärt

Ni kanske tror att jag har lagt ner den här bloggen? Eller att det inte händer något anmärkningsvärt i mitt liv? Men inget av det stämmer. 



Idag har jag flätat håret på ett ganska avancerat sätt och i samma veva återupptäckte jag modefenomenet hängslen



Vi har sagt hejdå till kära kontoret på Krenova. Tömt lagret. Sänkt flaggan. Med stor sorg tagit vår sista Cocoa cream och den sista selfien med datorn och tackat för oss. 



Jag har köpt en BH (som passar). 



Vi har testat Coops hemkörning av mat, vilket också ledde till att jag rensade och städade skafferiet till perfektion.
Rekommenderas! 



Jag och min nya jeansjacka har gått och blivit ett. Här är vi på något soligt äventyr någonstans.. 

Det har flyttat in en garderob hos oss som nu är full av manskläder.
En Mansgarderob; Bra energier!
 
 
Vi har fixat examensklänning till Älvan, hängt i skateparken och hälsat på vänner. 

Som ni ser, bloggen är inte nedlagd och det har hänt en hel del anmärkningsvärda saker i mitt liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar