onsdag 18 augusti 2010

Yes, you cloned the right woman!

Välkomna tillbaka!

Jag ska fatta mig kort, som min gamle rektor alltid lovade men aldrig höll.

Här kommer mitt första twitter-inlägg, håll i er:

phu
Kanske lite för kort.. eller?

Sommartider hej hej.
Nä vad handlar det om egentligen.

Vill bara säga att jag önskar att jag kunde klona mig denna vecka.
Då skulle Arnold-kloningen (The 6th day) sjunga de tråkiga låtarna medan jag äter potatisgratäng. Arnold får måla färdigt porträttet medan jag åker och rider. Kloningen Arnold får helt enkelt stjudsa runt mig i Opeln och finnas standby hela tiden.

Min kloning - alltid redo.

Blev lite väl långt för ett twitter-inlägg, men jag lär mig nog.
Tänk på att jag är nybörjare.

/p

1 kommentar:

  1. Äntligen! Det var en lång siesta! Är du svettig på huvudet? och i såfall vad fn är twitter?
    kramos/L B

    SvaraRadera